Korte geschiedenis

In 2001 maakten wij deel uit van een ICT-dienstverlener waarin de focus lag op kantoor- & processautomatisering.

Een Arbodienst gaf ons destijds de opdracht een clientvolgsysteem te bouwen, waarbij de nadruk moest liggen op de eenvoud van registratie van verzuim, de opvolging van dit verzuim door werkgever en professional en het delen van informatie tussen betrokkenen.

De wijzigende wet- en regelgeving, de dynamiek van de markt en de kansen voor (verzuim)dienstverleners zorgden ervoor, dat wij ons sinds 2004 als zelfstandige dienstverlener richten op de ontwikkeling en het beheren van generiek verzuimsoftware in één product: PreAct Verzuim®.

Al lang lijkt onze huidige verzuimsoftware niet meer op de eerste versie. Maar het gedachtegoed uit de eerste versie bestaat nog steeds. In 2008 is PreAct Verzuim® opnieuw ontwikkeld, met daarbij wel alle opgedane kennis en ervaringen verweven in deze software. Daarnaast moesten zowel werkgevers als dienstverleners optimaal ondersteund kunnen worden en de gebruikersinterface gericht zijn op eenvoud.

Momenteel met zo’n 250 aangesloten bedrijven en 130.000 dossiers zijn wij er trots op dat wij bij deze bedrijven mogen bijdragen aan het verzuimbeleid en daardoor indirect aan de gezondheid en werktevredenheid meewerken.